It's not always easy, but McFly's here forever.

 photo 89c5d860c15911e28abf22000a1f9bf5_7_zpsa9dfa472.jpg

(videot ei oo mun kuvaamia)





 photo 1b35dfbac01611e2925f22000aa81f8f_7_zpsad84b9ec.jpg
Haluan takas viime lauantaihin. Tuo keikka oli ihan täydellinen. Täydellisin millä oon ikinä ollu. Voin ihan rehellisesti sanoa, että voittaa jopa The Mainen ja se on multa jo paljon sanottu. McFlylla oli kaks lämppäriä, The Vamps ja James Bourne. Jos joillekkin on nimi Busted tuttu, niin James Bourne oli yks sen jäsenistä. Siinä vaiheessa ku James asteli lavalle, mun suu oikeesti loksahti auki. Mietin, että ei tää voi olla totta, että nään McFlyn lisäksi vielä 1/3 osan Bustedista. Oli kyllä mahtavaa tanssia Year 3000 tahtiin. Seuraavaksi tuli sitte The Vamps, joka oli aivan ku One Direction soittimet kädessä. Aivan yli söpöjä! Ne soitti muutaman coverin ja pari omaa biisiä ja tykkäilin kyllä hirveesti.
     Pienen tauon jälkeen oli McFlyn vuoro. Mulla tuli itku ku ne tuli lavalle. Se oli jotenki niin käsittämätöntä, että 7 vuoden jälkeen ne oli niin lähellä. Itku tuli myös Bubblewrapin ja The Heart Never Liesin aikana hehe... Tää kiertue oli niitten Best of kiertue, joten ne soitti tietenkin mun kaikki lempparit. Oli ihan huikeeta kuulla ne vihdoin livenä! McFly soitti myös pari laulua niitten viime levyltä, josta en yhtään tykänny yäk, mutta livenä noi biisit kuulosti ainakin tuhat kertaa paremmilta. Koko keikan ajan fiilis oli kyllä ihan mahtava! Huudettua, laulettua ja tanssittua tuli aika lailla. On nuo pojat sitten ihania. <3

-Emmi