Get in the shower if it all goes wrong.


Hei. Pitkästä aikaa. Niinku joku teistä onkin saattanut huomata, en oo blogannut ollenkaan koko kesänä (nytkin on jo syyskuu) ja siihen on omat syynsä. En nyt tarkemmin halua mennä niihin, mutta sen voin sanoa, että aika paskat fiilikset on ollu ja sen takia inspiraatio bloggaamiseen on ollut täysi nolla.
   Nyt kuitenkin on elämä alkanu taas kääntymään parempaan suuntaan ja asiat alkanu sujumaan normaaliin tapaan. Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, etten oo hetkeen ollu näin onnellinen! Tästä voin kiittää mun ihania ystäviä, sitä että saan olla mun perheen kanssa, mun harrastusta, ja sitä että mulla on vihdoin työ!!! (Eka palkkapäivä perjantaina oli mahtava.) Kaikki tää, ja varsinkin juuri mun rakkaat ystäväiseni, on saanu mut tajuamaan, että on ihan turha murehtia sellaisia asioita, jotka on ollu ja menny. Ne asiat ja ihmiset on siellä menneisyydessä ihan tietystä syystä ja hyvä niin.
   Mulla ei ole nyt mitään hajua mitä tän blogin kanssa tulee tapahtumaan. En tiedä jatkanko vai jätänkö koko homman tähän. Tällä hetkellä jälkimmäinen ainakin tuntuu siltä paremmalta vaihtoehdolta. Mutta katotaan nyt mitä tapahtuu... Hyvää syksyn alkua! :)

-Emmi

ps. tsekatkaa tuo the 1975 ^, jos ette ole vielä. aivan järkyttävän hyvää musiikkia!